15/12


Idag när man vaknade på med käderna käka frukost borsta tänderna fixa frillan, o sen dra till stan för att handla julklappar 8D
Jag o syrran hittade faktiskt en hel del köpte en dyr parfym till morsan men det var de för fasen värt, den luktade otroligt gott 415 kostade den.. Menmen vi hade ju gott om pengar i plånisen så det var lugnt ;)
hittade lite shysta grejer faktiskt men har faktiskt ingen go lust att rabbla upp det här -.-

Snart är det semester så gött måndag halva tisdagen senare goodbye! Slutar kl när är det? typ 16.30 på tisdag i kyrkan gött, har vanliga lektioner fram tills lunch sen mys me klassen me spel o pyssel skulle jag tro :  ]
Dom flesta skolorna slutar på onsdagen har jag hört talas om typ på förmiddan, orka vi får ju sommorgon + att dom som slutar på onsdagen börjar samma dag som oss , haha yeeaaah ~

Julen kommer nog se ut som dom allra flesta andra jularna, öpnna ngt paket av familjen på morgonen käka julskinka o barkis ;) Senare vid 13.00 tiden upp till farmor o smaska på hennes fantastiska julbord sen fika sen Kalle anka~ yeah älskar kalle anka, vad vore en jul utan Kalle Anka? Hmm inte så väldans bra^^
Sen dra till släkten i city o fira jul med dom me glögg o julbingo med goa priser. Ungefär så ser mina julafton:ar ut, m y s i g t :]


Men ska glo film,         S        e             S    // M.~ claesson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen jul utan Kalle ;D (Y)

2007-12-15 @ 23:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0