17/12


Nu är det redan måndag, skoldagen idag var faktiskt ganska go om du frågar mig, inte jobbig igelafall.
efter skoldagens slut var det bara att dra hem o dricka kaffe sen dra till prästen.. Vi hade prov idag!! :O
Okej jag hade pluggat men inte så väldans mycket ( typiskt mig ) Men jag tycker ändå att provet gick bra, el prov o prov han hade skrivit lite frågor med kanske storlek 5 el ngt, också var det ett litet blad, menmen han kommer skicka det till mig sen så skriver han en liten kommentar ;)
Vi har uppehåll nu med konfan börjar typ igen 7/1 skulle jag tro.

Men man måste ändå gå till kyrkan :/ Men det kan väl vara trevligt, men inte så el joo.. Spec nu i juletid

Sista skoldagen imorgon, oerhört skönt, väldigt trött på skolan 8:an har varit jobbigare än jag trodde. Inte kul :/
Men imorgon kl 16.30 så är skoldagen slut wihoo0ooo på lovet ska man väl bara slappa o hat gött..

Y  e   s    Men ska dra o läsa hänt extra ;]                           //. M.Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0