18/12- 07 Julavslutning~

Fy fan vad göööööööööööööööött!!

Nu har jullovet börjat, så wow! Kommer igåg i slutet avv sommarlovet, längtade bara tills jullovet och nu är det här, tiden har gått fruktansvärt foort, JiiiHaaaaaaa ;)

Dagen började med engelska lektionen, vi fick ett korsord av MRS Emma Flogren som hon kallas, det var dö trisst, haha ;)
Sen så fick vi 2 st dyska pepparkakor,el a dom var köpta från tyskland, tackar för det Emma.
Senare på bilden så målade man väl lite, spelade 4:a manna kotte me jennifer, niklas o Jonas... Fick vara me jonas " Jippiie " Du sög, för han såg aldrig när jag gjorde tecknet, så ååååååå:P

Sen hade vi idrott gjorde massa goa stafetter det var väl kuul.

Sen efter lunchen så umgicks vi med klassen, spelade kort med linnéa, johan o andreas.
Jag o linnéa vann, hahah ;)
O Johan som påstog vara den bästa kortspelaren i skolan.. Svar: HMMM ? :S :P

Jaja sen tågade vi upp till kyrkan satt där ett tag det var väl både kul o trisst, men e så trött ska bara njuta av mitt goa 20 dars lov.. Daah"" Jag vet

Har ett nyårslöfte, el a efternyår så var jag inte svära, bara om jag blir rubbigt förbannad.. Säger bara : Lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Idrotten var tråkig xD
Och jag ska också försöka med nyårslöfte! kommer INTE gå för mej men lycka till ;)

2007-12-18 @ 22:10:06
Postat av: Andreas

Ni hade ju sån tur! annars hade ni aldrig vunnit! lite fusk med två tecken oxå!;)
Idrotten va la kanske inte den roligast lektionen som vi har haft men de va kul när jag tacklade dig X) det var inte med flit men ändåx)
Lycka till med nyårslöftet;)
ha de gött!

2007-12-20 @ 11:37:31
Postat av: mc

varå två tecken?? Vi hade samma,
fast på ett litet konstigt sätt!

2007-12-20 @ 15:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0