22 december

Hello.

Idah har jag bara tatt det lugnt och kollat på film. I morse julpyntade jag granen den blev bra, hoppas bara morsan tycker det me, eftersom hon ej sätt den eftersom hon är och jobbar.

Just det, igår kollade jag på Catch me if you can med Lenardo DiCaprio, den var faktiskt bra.
Handlade om att han växte typ upp hos sin familj, sen rymde han hemifrån när han var 16, 17 senare så föfalskade han massa saker, och sa att han tex jobbade som " pilot, läkare advokat. Fast han inte ens var utbildad, och han hade stora summor pengar att betala som han igentligen bara betalat via checkar.. Kan ju inte påstå o säga att jag är världns bäta människa o berätta om filmen, men äcsh kolla på den!

image32



Nästa år kommer Revolutionary road, med Lenardo o Kate winslet, handlar typ om att dom är ett olyckt par, den kanske är bra ignen aning, men får väl glo på den.
Kollade faktiskt på Titanic idag men venne vf den är ju så lång men så bra! Det är ju en av om bästa filmerna man sät.. Ok " daah^^ Men ändå..

image33



Mmmmh.. Vad ska jag säg? Ska väl inte gör så mycket mer idag är ganska uttråkad just nu, får väl kolla på någon film kanske?! Hmm vilken.. Har ju inga roliga..

//M.Claesson.....

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag har oxå sett den:P den va faktiskt bra...hur orkar man sitta på glo på Titanic??

2007-12-22 @ 19:01:40
Postat av: Hanna

hmm visste inte var jag skulle svara så jag skriver här..jag är tomtefar till vänster! syns det inte att det är vi?? :S alla lyckades lista ut det till slut ändå :P

go jul på dej!

2007-12-23 @ 15:24:29
URL: http://hannapeterssooon.blogg.se
Postat av: M A N D A

Lätt att det syns ^^ :P

2007-12-29 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0