Hatar telefonförsäljare.. --.--

                                                      
Hade tänkt att jag skulle sova ut idag, men jag kan ju inte påstå att jag lyckades så bra.. Kl 09.15 ringer telefonen, o eftersom jag har en telefon i mitt rum så är det ju sj-klart att man vaknar med en gång, så går man då slött till telefonen och vem är det då som ringer. Ngn som vill något, ngt viktigt? Har det hänt något?
Så är det än jädra telefonförsäljare!! SOM RINGER PÅ MORRONEN , hur tänker dom? Fattar dom inte att folk är ledigt o försöker sova ut, jädra idioter rent ut sagt, vi har spärrat så inga såna idioter kan ringa men funderar på om den " spärrningen " fungerar?? :S Ååååå blir så arg.
Kommer ihåg en annan gång för as länge sen det var nog på pingstafton, så ringer dom kl 22 på kvällen och frågar efter Pappa.. Pappa bara - jaa hallå
                                   Telefonkvinnan: Ja hejsan jag heter ...... och kommer från ett bolag och jag undrar om du är intressead av och köpa karlsonger!
                                    Pappa- är du go? Ringer sent på självaste pingstafton och undrar om jag är intresserad av karlsonger! Glöm det, så la han på luren :D

Asså dom är ju störda  i huvudet!

Denna dagen har vart go o tröttsam, imorse bakade jag bröd, det blev mumma lyckades faktiskt.
Senare efter det var jag tvungen o städa. Sen lagade man väl käk, o sen drack kafffe o senare gick jag o satte mig här fast jag har ju inte suttit här tills nu ;)
Nu ikväll har jag vart uppe hos farmor hon fylller 81 Grattis, börjar bli lite gammal nu.. Men men sånt är ju livet.

Började kolla på filmen MIitt i Afrika innan, typ äventyrsfilm som är i 2 h o 35 min :O Ganska lång men kollade bara en timma så har mkt att kolla på nu senare.
Imorgon måste jag slå in paket, o bara hat gött.

Yes men har inget att säga..  / M.Claesson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0