LängeSedan . .

Okej jag vet det var ett ganska långt tag sedan jag skrev har faktiskt inte varit hemma och har faktiskt inte suttit på  nätet på unge.f tre dar ganska stolt ändå eftersom man är väldigt beroende^^
Får väl snacka om julen då..

Dopp i gryta hos farmor mumsfilibabba och det var första gången jag smakade på dopp i gryt.... Har liksom aldrig velat gör det för det ser så äckligt ut men asså det var ju faktiskt gott! Fast inte så  " mumsfilibabba" men det dög.
Mjo vi var ju då hos farmor från typ 12.00 - 16.00 innan vi gick till farmor så gick jag o pappa till farfars grav vilket är en tredition synd att du är död :/
Skitsamma, hos farmor käkade vi som as sen lugn o ro sen fika o sen Kalle ;) Jiiha det äger verkligen;)
Senare när vi åkte hem från farmor så gjorde vi ej så mkt skulle till stan o fira jul med resten av släkten alltid lika kuul;) Jag var tomte haha det var kuul -.- ^^8D
Kanske inte så verkligt men ändå skitsamma.

Juldagen
 
Var tvungen att dra upp kl 06.30 prick på söndag morhgon... Skulle på Julotta.... Mja vad ska man säga, så himla trött!
Skitsamma, har aldrig vart på en julotta men pappa säger att det är mysigt och kyrkan är fyld av ljus..
S¨å jag o pappa tågade upp tilll kyrkan typ 06.45 vi kom upp det var ganska mkt folk då.. Sen kom det mer o mer.. Men efter en stor förvåning så ser jag Julia.C i en kyrkbänk:O Jag tänkte hrregud, vf e du här? Varför inte ii tores? Så aa..
Skitsamma det var väl mysigt i kyrkan i början massa ljus med lite tänt lampa... Men senare efter 10 min då tänder dom upp hela kyrkan till MAX!! :@:O INTE MYSIGT! Är dom dumma i huvudet el? MYSIGT?? NEEJ! Herregud tänder upp hela kyrkan för o läsa kyrkan o dom hade tänt hela gud-tj ! Dom släkte typ 2 min i slutet::O  Kan ju säga en sak-- Det var inte värt att dra upp så tidigt på morgonen för att sitta i en STARK LJUS KYRKA det var ju starkt i ögonen eftersom man var trött men det fattar ju inte doom.. Ååå blir irreterad !! :@ ÅÅååå.. Okej skitsamma. Ska aldrig gå på ngt sånt mer inte här hemma igelafall!

Okej har inget att tilläga... Har vart o shoppat loss idag med morsan o Far hittade en hel del men orkar typ inte rabbla upp tyvärr.. Nu har jag världens huvudverk.... måste dricka något..

Just det på tisdag gäller det,, jag får inte svära wihoo0ooo önska mig lycka till ;)
Får bara svära om jag blir så förbannad! Om jag svär så får jag betala böter till far o det är ju bara bra för då slutar man ju liksom för till slut har man inte råd. Men ska försöka att inte svära imorn som en start liksom..
Tycker det är fult och svära så därför ska jah sluta!
Ja det förstår man juuh ^^^

Ska kolla på Linley strax shaaoe;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till Manda!! Lär behövas ;)

2008-01-02 @ 15:51:40
Postat av: Anonym

Lycka till Manda!! Lär behövas ;)

2008-01-02 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0