Typ 21 december ^^


Vaknade kl 08.30 idag :O Och jag gick o la mig 12 igår konstigt. Menmen första jag gjorde idag var att städa mitt rum, eftersom jag stökade ner igår :O
Okej, jag har slått in alla julklappar idag nu är det farao klart, gött ;) Har faktiskt inte gjort så mycket, har kollat klart på Mitt i Afrika, tråkigt slut men den var ok, lite tråkig faktiskt mycket tjöt ingen action liksom^^ fast det var ju äventyrsfilm. Ska nog kolla på en film senare ikvll med Lenardo Di Caprio, han är en bra skådis tkr jag, spec i Blood Diamond, den äger ngn som sett den? Fast jag tycker den är lite sorglig på något sätt. Men den får faktiskt betyg 5/5 så de e ju prima.

Ja du jennifer, vi har inte planerat så mycket idag eller vad ska vi planera, är ju typ om fem måndader, men du verkar inte intresserad, har vi gjort något? Gillar du oss inte? Vill du vara med dom?:O Isånafall säg det lixom^^
Gaaah^^ jejes ord men tog in det i denna stilla meningen^^^^

Idag har jag lagat soppa, det blev löksoppa med potatis, as gött :D Lyckades faktiskt, trodde inte jag skulle gör det, men det var mättsamt:   :/

Någon som vet om det går ngt kul på tv.n idag? Jag vet faktiskt inte.... Idol e ju slut fast palla ändå det fast jag har ju iof kollat på det varje fred när det gick men de var ju ett tag sedan. Varför börja jag snacka om det? äää venne skitsamma för farao..

Imorgon ska vi sätta upp julgranen :D Jiiha älskar o pynta den.. Snart är det julafton... O snart måste man gå på massa gtj typ 4 st i rad:O Men skiter nog i att gå på julafton, vill vara hemma då juuuh...

Men pallar ej skriva, måste gå vidare till min " intressanta " konveration med Jennifer o klanten... Ses..

Kommentarer
Postat av: Andreas

Klanten? Skulle det vara jag då lr? Det var ju inte meningen att springa in i dig på idrotten!!!! aja skit samma...konstig jag kunde inte heller sova längre! sjukt...lycka till med julpyntningen!

2007-12-21 @ 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0