Huvudverk. . . .

Jaha då var startet på 2008 igång känns som en bra start hoppas att detta år blir mkt bättre än förra förra året var piss, rent ut sagt.
Som sagt så hade jag ju ett nyårslöfte       -att inte svära och jag har faktiskt lyckas hittils svärde bara lite idag sa " fasen " för jag slog i min tå i en stol el ngt, men fasen är det ett svärord? Hmm kanske jaja.
I nyår firades det inte hemma utan hos ngr goa människor :) Vi hade kul och mysigt var det ;]
Kom inte hem innan väldigt sent på natten så var nog noguurlunda trött igår, gick upp väldigt sent halv 12 tror jag fast det är ju kanske inte så sent men för mig e det sent eftersom jag är morgonpigg för det mesta.

Snart börjar plugget wihaaa mja not. Pallar ej skolan fast det har ju vart skönt o vart ledig men det var ju en väldigt kort tid liksom. Jaja så kan det vara, har ej vart hemma idag... Men just nu har jag världens HUVUDVERK! AJJj... Mmmm just precis, vet ej vf menmen så kan det va..
Har ingen lust att skriva, här är det ju lite snö igelafall en topp start på -08 gött ;)
Vill dra utomlands nästa vinter tyll typ Mauritsiuz ( stavas )  el västindien vore gött, bara ligga på stranden o tat lugnt o sola,, mmm väldigt gött ja ska dra shaoe.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ja man får hoppas att -08 blir bättre men det får inte bli för mkt snö! ne det finns nog ingen som längtar till skolan X)

2008-01-02 @ 18:59:36
Postat av: Julia

Det var väl inte så taskigt XD ... Men du fyller väl inte år så tidigt du heller väl??
haha !!

2008-01-03 @ 17:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0