tröttsam grå dag.....

Okej, Gårdagen blev lyckat ute i Älekulla. Hade filmkväll hos Jennifer, trevligt :] Vi sjöng singstar snackade och åt ;) Och liite till ;)
Senare vid halv 9 tiden ungefär så drog allt folk från jennifer hem till Hansson, eftersom jennifer var tvungen o gå o lägga sig väldigt tidigt eftersom att hon skulle tränna idag kl 7 eller ngt :O Så vi drog hem till Hansson och där blev det faart, jajemänsan !
Hos jennifer kollade vi på The Hitcher och den var faktiskt bra, men jag kan inte påstå och säga att jag är rädd o kolla på skräck, men när man har Emma precis brevid sig och hör när hon gapar till det klart att man skriker efter eftersom man blir rädd av att höra hennes skrikande ,)
Men Jag hatade den där fula gubben i den filmen, jädra kärring att hon inte skjöt han med en gång, hon lät sin kille dö före liksom.. .ÅÅååå, typiskt filmer, men hennes pojkvän dog ju inte direkt på ett trevligt sätt. Kan inte förklara riktigt men jag tycker däremot att du ska se den ;)
Vi drog hem från Hansson typ 12 ^^ Då var man ganska trött efter en ivrig kväll.

Igår sa morsan att vi skulle dra till IKEA eftersom jag behöver köpa lite mer prylar till mitt rum. Jag är inte klar än, behöver måla hyllor o så men det tar ett tag innan det är fixat. Men skulle ju då dra o sen igår när jag kom hem bara: Vi drar till Ge-kås istället man bara ååå.. Fast samtidigt så gillar jag ge-kås men Ikea är roligare:) Får så mkt inspiration.
Men vi ska nog dra till IKEA efter jag har målat klart mina hyllor.
Så idag var man tvungen och gå upp kl 7, eftersom morsan alltid vill åka i tid. Så man var ju inte lite trött heller när man vaknade, men sen efter 30 min blev man pigg. Fast det är ändå bra o dra tidigt för då är det ganska lugnt.. Så vi åkte typ hemifrån 8 -.- ^^ Och nu är jag hemma, köpte typ 5 dvd skivor.. El a, känner för och kolla på en bra film så lika bra o köpa många liksom så blir det kanske en ny film varje helg :)
Skitsamma ska nog dra o laga käk nu ...

Kommentarer
Postat av: Andreas

vad ska man med 5dvd till? aja men ikea är nästan bättre än gekås fast man köper ju en del godis på gekås:P..

2008-01-12 @ 21:00:32
Postat av: m.......

ja ikea är fasen roligare...

2008-01-14 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0