08;24

Nu får jag nog ta och börja blogga lite igen, har inte gjort det på månader jag vet, började skriva en halv sida igår sen stängdes hela rutan pallade inte skriva om allt så gör de idag, eller ' orka ' kanske man ska säga istället för  ' palla ' eftersom linnea tycker palla låter för jävligt means jag tycker tvärtom. Gaah.

växlandemolnighet, schlageryra, feber,
Precis, helgens rubrik

Som sagt, i fredags så hade vi ganska kul på musiken tyckte jag vi skulle dansa kanske inte ska berätta så mycket om de? först skulle vi vara 2 o 2 o komma på en dans o sen visa upp för en annan. Senare skulle vi ha dans tävling damerna i ett lag herrarna i ett annat. Fast herrarna vann :/ pga viktor tror jag;) Men nu byter vi ämne.

I fredags när jag kom hem hade jag 38 graders feber:O kände mig lite förkyld under dagen fast febrig när vi skulle sluta.. shit the same. I lördags låg man bara med hög feber och sov för det mesta gött de. I lördags var det ju schlageryran för den delen, perrelli gick vidare, fast jag gillar låten så ska väl inte säga så mycket om det. Men hon påstår att hon kommer ta hem hela skiten, men njaae säg inte för mycket det blir väl en form av kebab-pizza som tar hem de.
i söndags hände det inget glodde tv.

jaha nu är det måndag och är inte frisk än:O käns som jag har en seg feber, fast den börjar ju gå ner fast inte mycket:s fan palla vara hemma från skolan, trisst fast lite gött o slippa me;) fast man missar ju en massa:/

Kommentarer
Postat av: Andreas

haha ja jag funderar oxå på att börja bloggandet igen..du missar nog inte så mkt i skolanxD haha..

2008-03-17 @ 19:51:24
Postat av: mc

ja börja du, gött ;]

2008-03-18 @ 10:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0