13;26

Ganska härligt ändå. Idag är jag feberfri det var fasen på tiden, fast är ganska förkyld men det går väl över.
Har faktiskt inte gjort så mycket idag, ganska trisst och vara hemma inget bra på tv.n inget kul på datan -.-
En sak som är bra det är att jag fixat prao plats, käns ganska gött och ha fixat de, hade lite panik ett tag visste inte var jag skulle vara men nu är de fixat. Vill ju igentligen vara på ett resturangställe men funkar ej eftersom 8,9:er inte får röra maskinerna -.- tydligen någon lag så jag fick glömma restruangbranchen denna praon tydligen i 9,an me... Piss :/  Fast praon är ju inte förrän v 19 typ 7 v kvar skulle jag tro,men den tiden ¨går fort, tänk då är det maj o vi  slutar snart 8;an fasen va snabbt detta året gåttt, bara massa prov läxor man skulle ju kunna tro att de bör gått mycket drygare men tydligen inte sen 9;an sen gym fa vad gött.

Jag får nog ta och sluta svära så säger jag varje dag men jag lyckas inte, va ska jag göra för att lyckas:S får väl isolera mig själv och inte prata med någon på en månad de kanske fungerar.. Knappast...  Men ska försöka sluta, de är inte fiiint . . .


Kommentarer
Postat av: Andreas

Ja det har verkligen gått fort det här året!...haha jag låter nog skolan fixa min PRAO-plats:P..okej de va ju bra att du känner dej bättre!

2008-03-19 @ 20:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0