skärtorsdag

Känner mig redig har blloggat ungefär varje dag nu.
Idag är de skärtorsdag + att det var min första skoldag för den  här v. kan ju inte säga att min hand mådde så bra.
Vi köör oftasat familjestress på rasterna ja dem vanliga naturligtvis. Men idag så var Andreas med, för er som inte vet vad familjestress är så är det att man ska slå på ett kort, den som är segast ska banka den ena på handen ganska hårt helst.
Så var det då jag som hann slå min hand före andreas, o de var då honoms tur att banka mig på handen. Han påstår att inte han slår tjejer, men han banka in min hand som in i norden han tog typ allt vad han hade:S Och nu är min lilla hand mosad... ÅÅ DU SKA FÅ!.
Sen när det var johans tur, så hann han före andreas, andreas tur att banka, då banka han as löööst:S
höö andreas är du bög eller? eller du kanske vill?;)
Annars har det väl varit en ok skoldag.

Direkt efter plugget drog jag till prästa trodde vi skulle ha lektion men vi skulle sjunga istället^^ hon tyckte det lät bra, men om du frågar mig så lät de lite för lååååååååågt! men sen fick vi extra hjälp av kyrkanskör och då gick det faktiskt mycket bättre.
Jag bosse, sara sjöng även med dem i kyrkan.. De är faktiskt lite kul o vara delaktig.
Dessutom har jag början gilla Luca mer, innan var han så oerhört dryg fast det är han nu me, men han har rätt goa skämt. Dessutom är han as shysst;]. Han är ju trotsallt italienare;) Till sommaren ska vi nog till Frankrike med konfan ska typ sova i tält, vi kommer träffa massa annat folk med såna som kommer utifrån europa, verkar as kul. Spjuths första kommentar ' man får köpa sprit i frankrike inte olagligt man får vara hur ung som helst' men dra då o köp dit sprit o bli berusad, enligt honom är det fruktansvärt coolt o dricka men jag tycker snarare tvärtom, vf dricka om det är as äckligt + att spy fräscht? Äsch jag kommer la dricka ngn vacker dag med... Men gaaaahh...

aja skönt och ha posklov nu för den delen men för mig blir de väl lite pluggande pga jag ligger så mkt efter^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0